Outer Banks 2 | Official Teaser | Netflix

Back in the gold game. Outer banks season 2 is coming july 30, only on netflix. GET READY POGUES 🤙

SUBSCRIBE: bit.ly/29qBUt7

About Netflix:
Netflix is the world's leading streaming entertainment service with 208 million paid memberships in over 190 countries enjoying TV series, documentaries and feature films across a wide variety of genres and languages. Members can watch as much as they want, anytime, anywhere, on any internet-connected screen. Members can play, pause and resume watching, all without commercials or commitments.

Outer Banks 2 | Official Teaser | Netflix
hrhave.info

Komentari

  1. Sabella Kresge

    Sabella KresgePrije 3 sati

    i personally don’t want jj and kie to date, i feel like jj just has to work on himself, and i really like jj and kiaras friendship throughout the first season so…

  2. Ur_Uncle

    Ur_UnclePrije 4 sati

    Some of us want jj and kie and the others want jj and pope. I want jj pope and kie. Hello people, a thruple….

  3. Alicia Lacoste

    Alicia LacostePrije 9 sati

    Did they die

  4. Naiomi Essentials

    Naiomi EssentialsPrije 9 sati

    THATS IT!?!?!? SHOW US MOREEEEEEEEEEEEEE

  5. Sophia A

    Sophia APrije 9 sati

    i cant put into words how excited i am-

  6. togrs

    togrsPrije 11 sati

    need me a ride or die girl like sarah

  7. hazira

    haziraPrije 11 sati

    ❤️❤️

  8. FUCKSATORU -

    FUCKSATORU -Prije 14 sati

    jj and kiara pls!!!!🙄

  9. 2003 Baby

    2003 BabyPrije 15 sati

    On my birthday good looks Netflix

  10. Emma Hlz

    Emma HlzPrije 20 sati

    “Where back in the g game baby” …..that sounds super cringe

  11. kira dolan

    kira dolanPrije dan

    Please I need this in my life so bad

  12. Megan_dancer5678

    Megan_dancer5678Prije dan

    Wait, in the show they say John B is 16 and the date on the tree was 2003, people born in 2003 are not 16. The 2005 kids are 16

  13. Megan_dancer5678

    Megan_dancer5678Prije 10 sati

    @Your moms left toe ohhh ok that makes a little more sence. I am watching in 2021 and I know that most 16 right now are early 2005 and late 2004. But yes your right this was based last year

  14. Your moms left toe

    Your moms left toePrije 10 sati

    the show is still based on the summer of 2020 and the beginning school year of 2020 and he probably turns 17 near the end so 2003+17=2020 hopefully that made sense but it kinda confuses

  15. Sofia P

    Sofia PPrije dan

    IM SO EXCITED

  16. honkcomet is pog

    honkcomet is pogPrije dan

    everyone: i want jiara me: jjpope pls

  17. Nezy Tarek

    Nezy TarekPrije dan

    Why did ppl Say it’s cancelled

  18. justmia.

    justmia.Prije dan

    lmao netflix is rlly trying to make up for the hype house show bc they’re giving us obx 2 and never have I ever 2 trailers in the same week

  19. Chloe

    ChloePrije 2 dana

    Okay time to pull out my bracelet supplies :)

  20. Jonelle Weber

    Jonelle WeberPrije 2 dana

    At the end ever one thinks he and his girl friend dies but they did not

  21. 3b000de789

    3b000de789Prije 2 dana

    ما تابعت الاول عشان اتابع الثاني 😂

  22. LikidySquidwater

    LikidySquidwaterPrije 2 dana

    Yesyesyesyesyesyes

  23. Geena_ Fitez

    Geena_ FitezPrije 2 dana

    I can’t wait for this to come out!

  24. mason

    masonPrije 2 dana

    hopefully JB sees Kie and Pope and JJ I’m sure he will

  25. Mya Mendoza (903MyaMend)

    Mya Mendoza (903MyaMend)Prije 2 dana

    outer banks… paradise on earth

  26. Ryan Leefson

    Ryan LeefsonPrije 2 dana

    Y are y’all saying if ki and jj are not together, like it’s literally pope and ki about to kiss in the teaser

  27. B-Jay Dyer

    B-Jay DyerPrije 2 dana

    I have been patiently waiting for thisssssss

  28. Ryan Leefson

    Ryan LeefsonPrije 2 dana

    Now when is the trailer coming out???,,

  29. mee ka

    mee kaPrije 2 dana

    LETS GOOOO

  30. mee ka

    mee kaPrije 2 dana

    YEEESSSSSS

  31. ROCKY

    ROCKYPrije 2 dana

    Y’all this is just a teaser so a full trailer will be coming soon

  32. Kerba

    KerbaPrije 2 dana

    JULY 30TH??? bruh yall said june 25th.

  33. NoLimit

    NoLimitPrije 2 dana

    0:28

  34. Nathaniel

    NathanielPrije 2 dana

    What's its release date again like july 25th right

  35. Charlotte Elder

    Charlotte ElderPrije 2 dana

    When exactly is it coming out?

  36. nimaa

    nimaaPrije 2 dana

    uh uh jj and kiara BETTER be together

  37. nikki f

    nikki fPrije 2 dana

    im sorry but why are yall pretending like jj and pope don't have the best chemistry in the entire show !!!!!

  38. Sesto Exp

    Sesto ExpPrije 2 dana

    holy shit i have been waiting for this in a year

  39. Parker Carley

    Parker CarleyPrije 2 dana

    does anyone know what the song is playing in the background??

  40. Maya Hall

    Maya HallPrije 3 dana

    Everybody over here crying and Sarah and John B just chillin at the beach I-

  41. Delcid G

    Delcid GPrije 3 dana

    Everyone saying JJ & Kie I jus hope kie n pope last for the long run ..

  42. Delcid G

    Delcid GPrije 3 dana

    July is my favorite month of this year tbh . I been replaying the first serious jus don’t get old .. Best series jet so far ..

  43. skädäm skädäm

    skädäm skädämPrije 3 dana

    Ward better get exposed

  44. Ava Embrey

    Ava EmbreyPrije 3 dana

    I’m gonna be so sad if it takes forever for them to reunite and half of the season is them separated

  45. Destiny Skaggs

    Destiny SkaggsPrije 3 dana

    Helll yeahhh, I know where imma be July 30th!!! Time to binge OBX!!

  46. ruby 2345

    ruby 2345Prije 3 dana

    okay jj and kiara would literally be end game and that is a factual statement

  47. Christina R

    Christina RPrije 3 dana

    The show is pretty accurate when it comes to the actual outer banks. As in, no diversity on the show and no diversity in reality. Just one big plantation.

  48. For Fun

    For FunPrije 3 dana

    Lol sarah is so sexy...

  49. Journey Koontz

    Journey KoontzPrije 3 dana

    Holy crap yesssss this is amazing I have been waiting for this since the day I started the first episode and it is finally here I'm just sitting here looking around my room for space to add up posters, pictures and more beachy things of outer banks season 2. Yayyyyyyy

  50. lemoni ruttens

    lemoni ruttensPrije 3 dana

    not kie and pope kissing lol

  51. Nightstalkers80s

    Nightstalkers80sPrije 3 dana

    When he said “ back in the G game baby” I lost it. HOW MANY TIMES HAVE THEY EVEN SAID THAT-

  52. theresa

    theresaPrije 3 dana

    I love how everyone, including me, ships jj and kie.

  53. Younes Tamen

    Younes TamenPrije 3 dana

    I NEED A COMPT OF NETFLIX . FOR WATCHING THIS 💫

  54. Ralton Lewis

    Ralton LewisPrije 3 dana

    Best Shows Outer Banks, Elite And Money Heist.

  55. alliyahrose1D felipe

    alliyahrose1D felipePrije 3 dana

    Omggggggggg Xciteddd

  56. Rehnuma Khan

    Rehnuma KhanPrije 3 dana

    So excited for this😍🙌

  57. I love Alyssa

    I love AlyssaPrije 3 dana

    Don’t watch trailers they spoile people

  58. Holliq Ahumada

    Holliq AhumadaPrije 3 dana

    The scary asterisk extragingivally use because whale intringuingly hook until a disagreeable tomato. abrupt, daffy cemetery

  59. Ahmed Wahba

    Ahmed WahbaPrije 4 dana

    Shit looks corny asf bit ill watch it

  60. juh maga

    juh magaPrije 4 dana

    I NEED KIARA AND JJ PLEAseeeee

  61. Bryianna Morris

    Bryianna MorrisPrije 4 dana

    BRING BACK GRAND ARMY

  62. DOOGTY

    DOOGTYPrije 4 dana

    I want pope and kiara together not JJ

  63. Marisa Sikorsky

    Marisa SikorskyPrije 4 dana

    so hyped for this

  64. Ya Yeet

    Ya YeetPrije 4 dana

    BACK IN G GAME

  65. thepuffskein

    thepuffskeinPrije 4 dana

    OMG I CAN'T WAIT !!

  66. Icetronomic B

    Icetronomic BPrije 4 dana

    Lts f ing gooooooooo

  67. angxliccxclouds _

    angxliccxclouds _Prije 4 dana

    IM GONNA SAY ONE THING AN ONE THING ONLY IF JJ AN KIARA AREN’T TOGETHER IM GONNA BE SO PISSED 😤

  68. Danyel Wayne

    Danyel WaynePrije 4 dana

    Goooolddd

  69. Michael

    MichaelPrije 4 dana

    The best show you can watcch is this.

  70. oh no

    oh noPrije 4 dana

    FINALLY AN ACTUAL GOOD SHOW IS COMING OUT.

  71. Vitória Leonardi

    Vitória LeonardiPrije 4 dana

    HELL YES

  72. M4A3E8 Sherman

    M4A3E8 ShermanPrije 4 dana

    UGHH CANT WAITTT

  73. Betty Dawit

    Betty DawitPrije 4 dana

    Tesss this and never have i ever

  74. Anna Johnson

    Anna JohnsonPrije 5 dana

    ive never been this happy

  75. Dafna Schlosberg

    Dafna SchlosbergPrije 5 dana

    How the hell is John b supposed to be my age wtf

  76. Vee B

    Vee BPrije 5 dana

    What’s the song

  77. Ziionks iso

    Ziionks isoPrije 5 dana

    So y’all don’t want my boy pope wit Kiera 😭💀damn bruh

  78. ItzWollly

    ItzWolllyPrije 5 dana

    Anyone know the song?

  79. mystify btw

    mystify btwPrije 5 dana

    did anyone else get chills watching this?

  80. m4 dy

    m4 dyPrije 5 dana

    I just finished the first season iam so exited for season 2

  81. February

    FebruaryPrije 5 dana

    JULY 30TH SHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESH

  82. yazzy

    yazzyPrije 5 dana

    I am so excited for this ive been waiting a year for it

  83. Kayla Flynn-Uncle

    Kayla Flynn-UnclePrije 5 dana

    why does this have to come out on my birthday😐

  84. Hey Itz Meh Sunshine

    Hey Itz Meh SunshinePrije 5 dana

    OWHEUDB IM MAD ITS MAKING ME WANT IT TO COME EVEN MORE NOW🥲🔫😡😡😡😡😡

  85. Ruby_ Cate08

    Ruby_ Cate08Prije 5 dana

    When he said, we are back in the g-game baby I was like having my own party

  86. Jouri Alsyah

    Jouri AlsyahPrije 5 dana

    Ohhh my love John B 😫❤️‍🔥

  87. tyler laculeir

    tyler laculeirPrije 5 dana

    The funeral’s for Peterkin😳 and everything’s gonna go down

  88. Kate Mcadoo

    Kate McadooPrije 6 dana

    0:28 pretty sure that’s Kiara kissing Pope 😢😢

  89. Grace Lambert

    Grace LambertPrije 6 dana

    BRO IM GONNA CRY THATS POPE AND KIE WHAT ABOUT JJ❤️‍🔥😭

  90. rawanne alnimri

    rawanne alnimriPrije 6 dana

    not them thinking john b is dead but in reality they chillin 😭

  91. Jacqueline Grainger

    Jacqueline GraingerPrije 6 dana

    0:28 yes Yes YES that is a JJ and Kie kiss Mission accomplished guys

  92. Jo Berg

    Jo BergPrije 6 dana

    I‘m hiped!!!!

  93. WockHardt

    WockHardtPrije 6 dana

    Literally cannot wait

  94. I love Bts

    I love BtsPrije 6 dana

    We just want kie and jj😩✋🏾

  95. Amelia Dreams

    Amelia DreamsPrije 6 dana

    yasssss Kie, and your girlfriend!!

  96. Ashlie LeGrande

    Ashlie LeGrandePrije 6 dana

    NO I CANT WAIT THAT LONG FOR OUTER BANKS I LOVE IT SO MUCH PLS MAKE IT SOONER PLS PLS PLS!!

  97. Sarah Brown

    Sarah BrownPrije 6 dana

    IM. SO. EXCITED

  98. fouoii gyhh

    fouoii gyhhPrije 6 dana

    I was pissed after John B and Sarah got rescued that they didn’t call the pogues

  99. Sophia Albuquerque

    Sophia AlbuquerquePrije 6 dana

    Holy shit I'm so excited for this

  100. ꧁Dont.mind.me꧂

    ꧁Dont.mind.me꧂Prije 6 dana

    From what I’ve seen so far in trailers with seems like looks like they’re about to kiss, it usually doesn’t happen and the real scene is them about to kiss but they break it off or something happens, it happens all the time but pope and kie might actually kiss but there’s a high possibility of them not, so jj and kie might have a chance bc of how much the fanbase is asking for it and that will boost up their ratings, or they will stick with Pope and kie and keep a friendly brotherly and sisterly relationship between jj and kie (I’m rooting for jj and kie)

  101. ꧁Dont.mind.me꧂

    ꧁Dont.mind.me꧂Prije 6 dana

    I love the ongoing wars between people saying which ship is the best between kiara 🤣

  102. fouoii gyhh

    fouoii gyhhPrije 6 dana

    If Kiara and JJ aren't together istg I'm not even watching anymore , GIVE US JIARA